Mergi la conţinutul principal
  • Contact
  • Produse de Top

Contact

Sales

Laura Bosneag

Sales Manager
Tel.: +40 746 036 503

lbosneag@admiralromania.ro

Technical Support

Daniel Ionita

Technical Director
Tel.: +40 374 159 000

support@admiralromania.ro

Human Resources

Liviu Mocanasu

Human Resources Manager
Tel.: +40 374 159 188

hr@admiralromania.ro

Marketing

Tel.: +40 374 159 000

marketing@admiralromania.ro

Legal Department

Santa Cristescu

Legal Adviser
Tel.: +40 374 159 147

scristescu@admiralromania.ro

Joint Ventures

Cristian Balasa

Business Developer
Tel.: +40 755 013 934

cbalasa@admiralromania.ro

Valentin-Adrian GEORGESCU, CEO NOVOMATIC România: ,,Am ales să stabilim priorități centrate pe analiză, eficiență și soluții practice”

Company -

        ,,Prevenția” pare a fi cuvântul cheie al anului, atunci când de ea depinde și sănătatea noastră, dar și chibzuința cu care mediul de afaceri se adaptează cu planuri pe termen scurt, pentru a face față provocărilor pe termen lung. În definitiv, este singura soluție viabilă pentru ca business-urile să revină pe un făgaș normal după COVID-19. NOVOMATIC România a decis să mențină continuitatea în fața acestor vremuri incerte prin suport neîntrerupt, prioritizarea personalului, comunicare activă, oferte de susținere a partenerilor și implementarea unor măsuri de prevenție conform noilor norme. Mai mult decât atât, am semnat contracte noi de angajare, am readaptat campanii și am preluat partea operațională a platformei admiral.ro, în plină pandemie.

””

        Traversăm printr-o criză de sănătate, socială și economică pentru care este greu de prevăzut un scenariu final. Situația mondială creată de COVID-19 reprezintă o amenințare reală pentru oameni și întreprinderi. În acest context, companiile caută continuitate de afaceri, iar planurile de business sunt reevaluate. Asta după ce, la nivel global, funcțiile procesului de afaceri, finanțele, aprovizionarea, achizițiile, resursele umane, marketingul, vânzările și, în general, toate operațiunile și serviciile specifice industriei, au fost grav perturbate.

        Vestea bună este că liderii de piață caută în permanență soluții prin care să acționeze acum și în viitor, pentru a încuraja și susține business-urile partenere să nu își piardă motivația în fața provocărilor. Chiar și în aceste vremuri delicate, NOVOMATIC România s-a mobilizat și a găsit soluții. În primul rând, am menținut personalul complet și în condiții de siguranță, iar în al doilea rând, am venit în sprijinul partenerilor cu soluții practice, oferte și recomandări pentru a ajuta partenerii din industrie să se mențină pe linia de plutire, cu obiectivul de a trece împreună peste această criză, mai rezistenți și mai înț­elepți.

,,NOVOMATIC România a demonstrat și de această dată că a reușit să implementeze măsuri exemplare de prevenție, dar și unele responsabile pentru mediul de business. A dovedit reziliență în circumstanțe extreme cu agilitate, flexibilitate și receptivitate, chiar dacă răspândirea virusului COVID-19 s-a dovedit a fi rapidă și dificil de controlat. Prevenția efectelor negative si viziunea de business sunt factori care pot compensa, pentru moment, impredictibilitatea generală.”, a declarat Valentin-Adrian GEORGESCU, CEO NOVOMATIC România.

        Un alt cuvânt cheie în acest an este ,,eficiența”. Cu o pasiune de a elabora planuri de business orientate către nevoile clienților, NOVOMATIC a ales să depășească stadiul de a ține doar ,,luminile aprinse” și a aștepta.

        S-a menținut personalul, s-au semnat contracte de angajare și s-au implementat soluții de prevenție

        Chiar dacă activitatea în sălile ADMIRAL și agențiile TIP&CASH a fost închisă pe perioada stării de urgență, angajații din pozițiile cheie au rămas mereu conectați pentru a găsi soluții și pentru a se pune la curent cu schimbările legislative. Experții NOVOMATIC au fost în permanență disponibili pentru consultanță, dar și pentru a găsi strategii care să diminueze riscurile. Au lucrat de acasă, au ținut legătura prin telefon și softuri de conferință, s-au susținut. Personalul nu numai ca a fost menținut în aceeași formulă, ci s-au făcut chiar angajări, de la personal necalificat până la funcții de conducere.

        În privința angajaților de la sediul NOVOMATIC, s-a apelat la munca de acasă pe perioada stării de urgență și continuă pe termen nedeterminat după ce activitatea a fost redeschisă. Pentru cei aflați în situația în care lucrul efectiv depinde de prezența la sediu s-au creat și adaptat condiții de maximă siguranță și protecție. Pentru a debloca accesul în incintă, angajații sunt întâmpinați de un robot care scanează fața pentru a detecta prezența măștii și care măsoară temperatura. S-a limitat numărul de oameni care lucrează împreună, s-au reorganizat întâlnirile de business, s-au limitat călătoriile neesențiale și s-au creat protocoale de siguranță și materiale informative în cantina, lifturi, toalete și alte zone de uz comun. De asemenea, s-au pus la dispoziție kituri de igienă pentru fiecare angajat și se dezinfectează regulat suprafețele de personal specializat.

        În vremuri noi, strategii noi pentru partenerii de business

        NOVOMATIC România a venit în sprijinul partenerilor cu măsuri de amânare a plății ratelor pentru contractele de vânzare în rate și suspendarea plății chiriei până la reluarea activității, fapt care a fost extrem de apreciat de parteneri. Pentru contractele existente de închiriere, am oferit GRATUIT chiria pentru perioada 15 iunie - 30 iunie 2020. Partenerii au putut beneficia de 2 luni gratuite la prelungirea contractelor de închiriere existente, conform condițiilor din ofertă. De asemenea, am pus la dispoziția partenerilor o facilitate de plată suplimentară pentru contractele de închiriere existente, prin care clientul a putut opta pentru plata chiriei pentru primele 3 luni de la redeschiderea activității. Pentru contractele de vânzare, partenerii au avut posibilitatea de a solicita reeșalonarea ratelor din contractele de vânzare existente/prelungirea contractului cu 3 – 6 luni. Aceste soluții de un real ajutor pentru parteneri au făcut ca numărul comenzilor să crească, chiar și în perioada stării de urgență.

””

        În semn de recunoștință și de susținere s-a lansat și campania promoțională CELEBRATE & WIN TOGETHER!, în care primele 100 de comenzi înregistrate pe site beneficiază de extra-beneficii. Clienții pot profita de discount-uri speciale, de până la 30%,  plata până la 24 de rate pentru tipurile de echipamente participante în promoție și două luni gratuite, prima și ultima din contract.

        ,,În timp ce impactul pandemiei COVID-19 este unul global, consider că nu există o abordare unică în mediul de business   care să fie de succes pentru toate domeniile de activitate. Așadar, industria jocurilor de noroc, cu sprijinul experților și a   autorităților, trebuie să își stabilească priorități clare și adaptate noului context, cu echipe dedicate, responsabile și centrate pe   analiză și găsirea soluțiilor practice. Consider că noi am reușit cu succes acest lucru.”, a adaugat Valentin-Adrian GEORGESCU,   CEO NOVOMATIC România.

        NOVOMATIC România a preluat partea operațională a platformei admiral.ro.

””

        În plină pandemie, chiar pe timpul stării de urgență declarate, NOVOMATIC România și-a reorientat planurile de business și a reușit să preia   partea operațională a platformei admiral.ro. Astfel, deși sălile de joc au fost închise, clienții s-au putut bucura de jocurile preferate online și de   campanii special pregătite.

        Sălile ADMIRAL și agențiile TIP&CASH și-au reorientat acțiunile către protejarea și confortul clienților

        Acțiunile companiei au fost prioritizate pentru a pune personalul și clienții pe primul loc. Atât în sediul central, cât și în sălile ADMIRAL și   agențiile de pariuri sportive TIP&CASH, s-au luat măsuri imediate pentru a asigura siguranța și confortul angajaților, conform normelor în vigoare,   prin informări de prevenție de diferite tipuri, materiale video și audio.

        Pentru clienții din sălile ADMIRAL s-au readaptat campaniile în desfășurare și s-au oferit, timp de o lună de zile, Jackpot-uri cu valori mărite, în semn de ,,WELCOME BACK!”, pentru fidelizarea clienților. Extragerile din săli au fost reluate în toată țara, iar pentru trierea participanților, acestea vor fi transmise LIVE, în fiecare sală. Astfel, clienții se vor putea bucura de aceeași experiență ADMIRAL în continuare, dar în condiții depline de siguranță.

        Lumea s-a schimbat, dar lecțiile le învățăm pe parcurs. Ca rezultat, societatea, în ansamblul ei, dar și mediul de afaceri, vor dezvolta o mai bună înțelegere a modului de a acționa în situații de criză, pentru a fi mai bine pregătiți pentru incidentele viitoare.

””

,,Lecția  de rezistență a venit pentru NOVOMATIC într-un an de sărbătoare, în anul în care trebuia să ne bucurăm de o petrecere memorabilă pentru cei 40 de ani sărbătoriți în Austria și cei de 30 de ani de NOVOMATIC România. Și, deocamdată, am învățat că pasiunea pentru jocurile de noroc și experiența care stă la baza business-ului ne va motiva să depășim cu succes orice criză.”, a încheiat Valentin-Adrian GEORGESCU, CEO NOVOMATIC România.

Downloads