Mergi la conţinutul principal
  • Contact
  • Produse de Top

Contact

Sales

Laura Bosneag

Sales Manager
Tel.: +40 746 036 503

lbosneag@admiralromania.ro

Technical Support

Daniel Ionita

Technical Director
Tel.: +40 374 159 000

support@admiralromania.ro

Human Resources

Liviu Mocanasu

Human Resources Manager
Tel.: +40 374 159 188

hr@admiralromania.ro

Marketing

Tel.: +40 374 159 000

marketing@admiralromania.ro

Legal Department

Santa Cristescu

Legal Adviser
Tel.: +40 374 159 147

scristescu@admiralromania.ro

Joint Ventures

Cristian Balasa

Business Developer
Tel.: +40 755 013 934

cbalasa@admiralromania.ro

Interviu: Valentin-Adrian Georgescu, CEO NOVOMATIC România: ”Acum este momentul să căutăm soluții pentru a construi rezistența strategică de mâine”

Company -

,,Acum este momentul să cautăm soluții, oportunități, să colectăm date, informații despre lecțiile învățate din pandemie și apoi să le utilizăm pentru a prioritiza acțiunile viitoare, pentru a spori valoarea business-ului și pentru a construi rezistența strategică de mâine”, consideră Valentin-Adrian Georgescu, CEO NOVOMATIC România. Acesta ne-a povestit, în cadrul unui interviu în exclusivitate pentru financialintelligence.ro, despre provocările pandemiei și soluțiile abordate în cadrul companiei, dar și despre evoluția pieței jocurilor de noroc.

 

Care au fost principalele provocări în gestionarea business-ului de la începutul pandemiei și până în prezent?

Valentin-Adrian Georgescu: Importanța și dificultatea provocărilor cu care se confruntă antreprenorii pot varia în funcție de caracteristicile industriei, însă indiferent de business, primul pas pentru rezolvarea unei probleme este înțelegerea ei. Acum, principala provocare în contextul pandemiei este că nimeni nu înțelege cum vor evolua lucrurile pe termen lung și care vor fi urmările. Impredictibilitatea este cel mai dificil lucru atunci când discutăm de un business. Noi, în cadrul Grupului NOVOMATIC, am ales să abordăm gradual această etapă. Am început cu măsurile pentru protejarea angajaților noștri, atât în ceea ce privește sănătatea, cât și stabilitatea lor financiară. Am continuat cu măsurile pentru protejarea clienților noștri din sălile ADMIRAL și agențiile TIP & CASH, apoi am culminat cu găsirea unor strategii de susținere a partenerilor NOVOMATIC, prin campanii și oferte speciale. Deși a fost un traseu care și-a schimbat deseori strategia pe hârtie din cauza unor norme sau restricții venite pe ultima sută de metri, cred cu toate convingerea că am reușit să ne păstrăm stabilitatea și chiar să inspirăm.

Ce măsuri ați luat pentru protejarea angajaților?

Valentin-Adrian Georgescu: Măsurile pentru protejarea angajaților, așa cum am precizat și anterior, au reprezentat prioritatea noastră. Evident că fiecare punct de lucru din cadrul Grupului NOVOMATIC respectă cu strictețe normele de protecție și distanțare. Ceea ce mă mulțumește este că am reușit să ne menținem toți angajații și, mai mult decât atât, să semnăm noi contracte de angajare.

Având în vedere contexul mondial, considerați oportun să ne facem planuri de business?

Valentin-Adrian Georgescu: Știm deja cu toții că fiecare criză creează oportunități de business. Cred că dacă strategia noilor planuri de business se pliază pe nevoile pieței, succesul este asigurat. Drept dovadă, NOVOMATIC România a preluat partea operațională a platformei admiral.ro în luna mai a anului trecut. Sălile de jocuri ADMIRAL erau închise, însă noi ne-am focusat atenția și resursele și pe acest proiect. Așadar, a fost cu siguranță un moment oportun pentru noi să creăm această sinergie landbase-online. Clienții noștri au avut la dispozițe o alternativă online a jocurilor preferate, chiar din confortul casei și au beneficiat de oferte speciale de fidelitate.

Cum vedeți revenirea după pandemie?

Valentin-Adrian Georgescu: Deși nu avem o certitudine când se va termina pandemia, nu cred că trebuie să așteptăm acest moment pentru a lua decizii care să ne asigure stabilitatea. Acum este momentul să cautăm soluții, oportunități, să colectăm date, informații despre lecțiile învățate din pandemie și apoi să le utilizăm pentru a prioritiza acțiunile viitoare, pentru a spori valoarea business-ului și pentru a construi rezistența strategică de mâine. Companiile care vor urma acești pași începând de acum vor putea valorifica mai eficient oportunitățile din perioada de recuperare post-COVID-19. Astfel, vor continua să câștige pe piețele lor o mai mare certitudine și stabilitate. Aceasta este și planul nostru.

Cum se desfașoară, în prezent, colaborarea dintre Grupul NOVOMATIC și Loteria Română?

Valentin-Adrian Georgescu: Având în vedere cei opt ani de colaborare de până acum, toate fluxurile de lucru au fost perfecționate, oferind parteneriatului un maximum de eficiență pe toate planurile de colaborare. Recent am lansat un proiect pilot, prin care oferim clienților din sălile de joc Admiral, pachetul complet al Loteriei Române, care conține partea de lozuri, bilete pentru binecunoscutele extrageri, precum si terminalele de videoloterie. Este un partener de încredere, orientat spre eficientizarea activității de exploatare a terminalelor de video loterie, atât în locațiile proprii, cât și cele partenere.

Ce speranțe aveți de la conducerea ONJN în următoarea perioadă?

Valentin-Adrian Georgescu: Speranțele se îndreaptă asupra unor abordări care să țină industria jocurilor de noroc unită. S-a dovedit deja, de-a lungul timpului, că doar împreună putem menține stabilitatea și putem progresa.

Vasta experiență și expertiză acumulată din mediul privat, alături de dorința de schimbare și inovare, ne pot ajuta să schimbăm percepția asupra acestei industrii care este deseori umbrită de prejudecăți.

Care este opinia dumneavoastră referitor la piața jocurilor de noroc din România – landbase vs online?

Valentin-Adrian Georgescu: Piața jocurilor de noroc este vastă și își va găsi mereu clienți fideli pe ambele paliere – landbase și online. Este evident că platformele online au câștigat în ultimii ani teren și vor continua să se dezvolte într-un ritm accelerat, astfel încât să răspundă nevoilor celor mai sofisticați jucători. Avantajul nostru este că oferim clienților ambele tipuri de experiențe și investim în ambele strategii. Astfel, reușim cu succes să creăm o experiență completă pentru jucători, atât în sălile ADMIRAL din toată țara, cât și pe platforma online admiral.ro.

 

Interviu acordat în exclusivitate pentru Financial Intelligence.

Downloads