Mergi la conţinutul principal
  • Contact
  • Produse de Top

Contact

Sales

Laura Bosneag

Sales Manager
Tel.: +40 746 036 503

lbosneag@admiralromania.ro

Technical Support

Daniel Ionita

Technical Director
Tel.: +40 374 159 000

support@admiralromania.ro

Human Resources

Liviu Mocanasu

Human Resources Manager
Tel.: +40 374 159 188

hr@admiralromania.ro

Marketing

Tel.: +40 374 159 000

marketing@admiralromania.ro

Legal Department

Santa Cristescu

Legal Adviser
Tel.: +40 374 159 147

scristescu@admiralromania.ro

Joint Ventures

Cristian Balasa

Business Developer
Tel.: +40 755 013 934

cbalasa@admiralromania.ro

40 de ani – NOVOMATIC privește în trecut și spre viitor

Company -

2020 ar fi fost un an de sărbătoare pentru NOVOMATIC. Marea sărbătoare aniversară oficială a fost programată să aibă loc în zilele de 19 și 20 iunie la sediul NOVOMATIC din Gumpoldskirchen, Austria, iar planificarea evenimentului s-a desfășurat de-a lungul a mai multor luni: au fost rezervate corturi, s-au contractat servicii de catering, detaliile distracției fuseseră stabilite – toată lumea aștepta cu nerăbdare evenimentul, menit să fie o petrecere memorabilă. Cu siguranță, nu este timpul pentru a ne întâlni și a sărbători, ci mai degrabă pentru a exersa distanța socială și a reflecta. Nu cea de-a 40-a aniversare NOVOMATIC este ceea ce ne vom aduce aminte în viitor, ci în anul care ne-a găsit împreună și în care am rezistat furtunii pe care a provocat-o virusul Corona.

Patru decenii de succes

Înființată în 1980, NOVOMATIC privește acum spre trecut, la 40 de ani de inovație, succes și abilitate antreprenorială care au condus afacerea spre continuă creștere, prin perioade de realizare și evoluție – și, uneori, pe ape tulburi. Au fost introduse noi piețe, segmente și teritorii și, pe parcurs, mulți parteneri de afaceri au devenit prieteni apropiați. Pe măsură ce industria internațională a jocurilor de noroc a înregistrat o creștere fără precedent, același lucru s-a întâmplat și la NOVOMATIC – condusă întotdeauna de puterea inovatoare și de angajamentul forței sale de muncă. Astăzi, Grupul NOVOMATIC operează în jur de 2,100 de săli de joc, cazinouri și agenții de pariuri sportive și exportă echipamente inovatoare de jocuri, soluții de sistem și servicii în mai mult de 75 de țări. Dar, să începem de la început. Anii ’80: În septembrie 1980, Johann F. Graf a fondat ceea ce urma să devină o afacere internațională de jocuri în fostele spații ale companiei de vinuri „Morandell” din Gumpoldskirchen. La 33 de ani, cu un capital de 50.000 de Schillings austrieci (aproximativ 3,600 EUR) și cu o echipă de doisprezece angajați, antreprenorul a înființat NOVOMATIC Automatenindustrie- und -handelsgesellschaft m.b.H. în satul viticol idilic de la sud de Viena. Acesta urma să fie punctul de plecare al unei povești de succes, fără egal în industria internațională a jocurilor. Curând, tânăra companie a produs primele sale echipamente de joc sub marca ADMIRAL. De asemenea, a devenit distribuitorul principal al echipamentelor de jocuri ale producătorului britanic JPM care, la acea vreme, era al doilea cel mai mare producător independent de aparate de slot din lume. Ulterior, portofoliul a fost extins și mai mult cu distribuția echipamentelor de pinball Williams, precum și a jukebox-urilor Wurlitzer. La acel moment, extinderea timpurie pe alte piețe europene a fost un pas curajos, dar s-a dovedit a fi una dintre formulele fundamentale ale succesului grupului corporativ și a pus bazele unei extinderi masive în anii următori. Johann F. Graf a vizitat toți marii producători de jocuri din Europa și SUA pentru a privi în spatele scenei unei industrii care îi era încă nouă. După cum va avea norocul, evoluția industriei jocurilor s-a datorat unei schimbări tehnologice majore care a devenit un avantaj uriaș pentru NOVOMATIC – conversia de la electro-mecanică în electronică. Graf a recunoscut oportunitatea și și-a dat seama de potențialul său extraordinar. Cea mai decisivă etapă politico-economică din această fază timpurie a istoriei companiei a fost căderea Cortinei de Fier, în 1989. NOVOMATIC a fost printre puține întreprinderi austriece pioniere în a recunoaște oportunitatea istorică a unei extinderi pe piețele est-europene. Curând, maximul, care urma să devină principiul fundamental al lui Graf pentru Grup până în prezent, a fost aplicat: „Adevărul este că, de la bun început, piața noastră internă nu a fost Austria, ci lumea. La fel ca multe bănci austriace și companii de asigurări, am recunoscut oportunitățile din Europa de Est și le-am confiscat într-o fază incipientă. Asta a fost esențial. Ulterior, ar fi fost mult mai dificil și mai scump să achiziționezi aceste cote de piață.

Anii ’90: revoluția jocurilor live în a doua decadă a adus o expansiune internațională ambițioasă pentru NOVOMATIC, cu exporturi de echipamente de cazino pe multe piețe internaționale – de exemplu, în Africa de Sud, unde, doar șase ani mai târziu, Admiral Leisure World Ltd. este listată la bursă. În plus, Grupul NOVOMATIC a stabilit o poziție de lider pe piață în majoritatea statelor care vor deveni ulterior membre ale UE. În 1990 s-a lansat „American Poker II” și de atunci a fost înregistrat în istoria industriei sub numele de „The Legend”. ADMIRAL Sportwetten a fost fondată în 1991 și a devenit în scurt timp liderul de necontestat al pieței austriece a pariurilor sportive. Dezvoltarea și lansarea platformei hardware pentru jocuri Coolfire ™ în 1997 au marcat în final evoluția tehnologică a companiei ca jucător global. Mixurile de joc interactive au fost aduse pe piață, permițând operatorilor să își multiplice oferta de jocuri pe fiecare echipament și oferind jucătorilor mai multe opțiuni decât dispuneau până atunci. De asemenea, pe piață a apărut prima platformă multiplayer, care se dezvoltă din 1995: Novo TouchBet® Live-Roulette și, cu ea, automatizarea jocului Roulette au revoluționat segmentul de jocuri live. Johann F. Graf a fost primul care a combinat fiorul jocurilor live cu noile posibilități tehnologice. Cu acest concept nou, filiala NOVOMATIC, Austrian Gaming Industries GmbH, a lansat o inovație pe piață, care s-a bucurat de succes la nivel mondial. Dintr-o dată, până la 250 de jucători au putut să se înscrie la un joc Live-Roulette prin intermediul terminalelor individuale ale jucătorilor.

Noul mileniu: un jucător mare la nivel international.

În noul mileniu, Grupul NOVOMATIC a devenit cel mai mare grup integrat de jocuri din Europa, precum și unul dintre jucătorii de top din întreaga lume. Ca furnizor de conținut pentru operatorii online pe piețele reglementate, grupul a dezvoltat un al treilea segment de afaceri și a obținut o nouă cifră de afaceri record de aproape 2,5 miliarde de euro în anul care a marcat a 30-a sa aniversare, 2010. În 2010, ca operator și prin intermediul modelelor de închiriere, NOVOMATIC a funcționat cu peste 140,000 de echipamente de joc, în peste 850 de săli de joc, operațiuni de cazino și puncte de pariuri sportive din întreaga lume.

În 2007, NOVOMATIC a pus bazele noului sediu din Gumpoldskirchen. Acesta a fost finalizat în 2009, oferind spațiu pentru creștere, forță de muncă extinsă, precum și pentru procesele de producție consolidate, îmbunătățite logistic. Pe piața internă din Austria, Grupul a deschis cel mai mare cazinou de pariuri sportive din Europa, Casino ADMIRAL Prater din Viena. În centrul orașului Viena, NOVOMATIC a deschis, de asemenea, Forumul NOVOMATIC, clădirea istorică originală Jugendstil a fost complet renovată și a devenit casă pentru un salon de evenimente, o cafenea artistică, plus birourile NOVOMATIC.

2010 – 2020: Creștere și consolidare durabilă

Ultimul deceniu a fost caracterizat printr-o continuă expansiune internațională determinată de creșterea continuă, atât organic, cât și prin achiziții strategice. Pentru a genera un nou nivel de flexibilitate financiară, NOVOMATIC a introdus un instrument dovedit de piața de capital, cu emiterea de obligațiuni corporative. Succesul produselor NOVOMATIC VLT a atras repede atenția altor operatori de loterii internaționale, precum Loteria de Stat din România, care în 2013 a ales NOVOMATIC pentru furnizarea a 10.000 de echipamente VLT. Începutul acestui deceniu a marcat, de asemenea, intrarea în sectoare noi și în plină expansiune a jocurilor de noroc. Previziunea și instinctul de viziune mereu prezent al profesorului Graf au deschis calea companiei NOVOMATIC pentru a adăuga jocurile online ca un al treilea pilon la business-ul corporativ. Odată cu achiziția companiei din Viena Greentube Internet Entertainment Solutions GmbH în 2010, NOVOMATIC a pus bazele activității online de succes a Grupului. În această perioadă, NOVOMATIC a devenit activ și în segmentul soluțiilor de loterie online. În 2013, NOVOMATIC a fost primul furnizor de jocuri care a introdus internațional condițiile preliminare pentru un sistem de înregistrare, intrare și plată suportat biometric pentru operațiunile de jocuri: până în prezent, NOVOMATIC Biometric Systems ™ (NBS). Având în vedere, în special, cele mai recente evoluții la nivel mondial cauzate de amenințarea pandemică Corona, sistemele de acces prin autentificare biometrică fără contact vor deveni cu atât mai importante pentru viitoarele operațiuni de joc. Pentru a răspunde nevoilor în creștere ale clienților internaționali cu unități locale de vânzări și servicii, Grupul a înființat și a extins constant o rețea de filiale și sedii regionale – de exemplu, în România, Columbia, Olanda, Spania și multe alte țări. Marcând intrarea pe uriașa piață americană, NOVOMATIC Americas a fost fondată în 2012 în Florida și ulterior s-a mutat la Chicago, Illinois. Totuși, cea mai mare și cea mai remarcată achiziție internațională a fost achiziționarea unei participații majoritare de aproximativ 52% din furnizorul australian de jocuri de noroc Ainsworth Games Technology, care a fost în cele din urmă aprobat de autorități și finalizat în 2018.

Alături de alte măsuri de restructurare, acest proces a avut ca scop, de asemenea, ca unitatea de cercetare și dezvoltare, producție și vânzări Austrian Gaming Industries să devină NOVOMATIC Gaming Industries, care a fost fuzionată, în final, în NOVOMATIC AG, în octombrie 2018. Această strategie a urmărit trei obiective: gruparea competențelor de bază, o structurarea clară a întregii familii a grupului NOVOMATIC și găsirea celui care să personifice sloganului companiei, „Tehnologie câștigă-toare”: eroul național austriac, triplu campion mondial de Formula-1 și ambasadorul mărcii NOVOMATIC, Niki Lauda.

A doua jumătate a deceniului a fost caracterizată în special de extinderea activității Grupului sub brandul ADMIRAL.

În acest an special de celebrare a 40 de ani, familia NOVOMATIC se confruntă cu cea mai mare criză pe care a văzut-o lumea de la sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial. Practic, peste noapte, efectele coronavirusului au paralizat viața publică, economia globală și industria noastră. NOVOMATIC a dovedit, din nou și din nou, că poate depăși obstacolele și provocările, bazându-se pe atuurile și angajamentul angajaților săi, pentru a ieși din crize și mai puternic decât înainte. Compania lui Johann F. Graf și-a pus întotdeauna pe primul loc angajații. În amenințarea cu Coronavirus, NOVOMATIC a luat acum toate măsurile posibile pentru a ghida compania în aceste momente dificile. Conducerea se angajează să protejeze angajații și familiile lor, întotdeauna cu un accent clar pe protejarea sănătății acestora, menținând în același timp siguranța locurilor de muncă. Împreună ca echipă, familia NOVOMATIC va stăpâni cu siguranță și această provocare inedită. Compania se va baza pe angajamentul deplin al forței de muncă. Deoarece Unitatea nu este doar una dintre cele mai mari inovații ale produsului NOVOMATIC – ci reprezită modul de gândire NOVOMATIC și așa a fost întotdeauna.

 

Downloads