- Home
- en
- EXPLORE NOVOMATIC
- Press
- Press releases
- NOVOMATIC reorganizează modul de lucru pentru a asigura în continuare suport clienților și partenerilor
NOVOMATIC reorganizează modul de lucru pentru a asigura în continuare suport clienților și partenerilor
Corporate Responsability -
În contextul situației actuale, create de pandemia COVID-19, NOVOMATIC menține funcționarea completă a tuturor departamentelor elementare pentru a asigura serviciul și suportul necesar clienților și partenerilor, chiar și pe parcursul acestei perioade dificile.
Pandemia bolii respiratorii COVID-19, cauzată de coronavirusul SARS-CoV-2, a creat o situație unică la nivel mondial. Austria, țara care găzduiește sediul central NOVOMATIC, a fost una dintre primele țări europene care a pus în aplicare măsuri stricte împotriva extinderii virusului în rândul populației prin: închiderea școlilor și universităților, interzicerea adunării a mai mult de cinci persoane, recomandarea unei distanțe sociale de minim un metru și restricții privind călătoriile și interacțiunile sociale, limitate la strictul necesar, cum ar fi cumpărăturile alimentare și ajutorul medical.
Respectând această linie oficială de acțiune, NOVOMATIC Austria a luat măsuri pentru a asigura condițiile necesare pentru ca majoritatea personalului să lucreze în siguranță, de acasă. Aici au fost avute în vedere principalele departamente, esențiale pentru clienți și parteneri, precum Vânzări, Divizii de asistență tehnică și piese de schimb, dar și departamente administrative esențiale, precum HR, Juridic, Contabilitate, Comunicare etc. Acestea rămân pe deplin operative pentru a garanta asistența continuă a clienților în fiecare zi. Sănătatea și siguranța angajaților, clienților și partenerilor NOVOMATIC, precum și a familiilor lor este o prioritate esențială în momente provocatoare și este profund înrădăcinată în filosofia companiei. Este o valoare de bază care s-a manifestat mult timp și în sloganul corporativ „Winning Together”. Prin adoptarea acestor măsuri, NOVOMATIC se adaptează acestei situații noi, în timp ce echipele continuă să lucreze împreună și să depună toate eforturile pentru oferirea celor mai bune servicii, dar și suport pentru clienți și parteneri.
Jens Einhaus, VP of international Sales, Europe & the Americas, transmite: „Această situație este cu totul nouă pentru toată lumea și pentru industria noastră - operatori, furnizori, producători, oamenii care sunt în aceste roluri, dar și pentru familiile lor. Vreau să asigur clienții și partenerii noștri că rămânem pe deplin disponibili pentru toate solicitările lor. Personalul nostru este pe deplin motivat să se mobilizeze și să fie unit în spiritul de echipă specific NOVOMATIC. Sperăm cu toții ca industria noastră să poată relua curând operațiunile normale, viața normală de zi cu zi, așa cum o știm și să ne întâlnim din nou la evenimentele viitoare ale industriei, fără temeri. Rămâneți în siguranță, rămâneți sănătoși! ”
Contactele cheie NOVOMATIC România sunt disponibile prin intermediul adreselor de e-mail și a numerelor de telefon obișnuite:
• Vânzări: sales@admiralromania.ro, +40 746 036 503
• Asistență tehnică: support@admiralromania.ro; +40746250501
*Comunicatul de presă original transmis de NOVOMATIC îl puteți regăsi în documentul pdf, în secțiunea Downloads a acestei pagini.